martes, 1 de mayo de 2012

PSICOMOTRICITAT COMPARTIDA P-3 I P-5

Què bé s'ho van passar els Pollets i els Tigres la tarda que van fer la psicomotricitat tots plegats!
Cada Tigre va escollir un Pollet com a parella per gaudir dels jocs motrius tan imaginatius i divertits que la Carme anava plantejant en el gimnàs gran. Els Tigres van tenir molta cura amb els pollets i se sentien grans i orgullosos i els Pollets molt receptius i contents de les atencions que rebien.







No hay comentarios:

Publicar un comentario