domingo, 27 de mayo de 2012

SORTIDA A COSMOCAIXA













A Cosmocaixa,vam gaudir molt observant els peixos tan singulars, passejant per la selva equatorial i experimentant com petits científics al "Clic": experimentació amb els sentits (olorar, observar, tocar), amb el comportament de l'aire i els globus, de l'aigua i la flotació dels vaixells, la palanca , el telèfon, les bombolles de sabó, els instruments de percusió... I després de la sortida, molts pollets van dormir dolçament a l'autocar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario