A Cosmocaixa,vam gaudir molt observant els peixos tan singulars, passejant per la selva equatorial i experimentant com petits científics al "Clic": experimentació amb els sentits (olorar, observar, tocar), amb el comportament de l'aire i els globus, de l'aigua i la flotació dels vaixells, la palanca , el telèfon, les bombolles de sabó, els instruments de percusió... I després de la sortida, molts pollets van dormir dolçament a l'autocar.
No hay comentarios:
Publicar un comentario