domingo, 18 de marzo de 2012

LA RUA DE CARNAVAL

Tots molt ben disfressats i preparats per anar a la rua del barri de l'escola. Estem molt il·lusionats amb les disfresses.



"DIJOUS GRAS"

El berenar de Dijous Gras al pati estava boníssim i ens vam atipar de debò.
"Dijous Gras, botifarra, botifarra menjaràs"!

Després de les sessions de psicomotricitat ens relaxem a les fosques estirant-nos al terra i sentint les sensacions suaus que ens ofereixen la música iel tacte de robes acariciant-nos.

CARNAVAL A LA MUNTANYETA

Movem l'esquelet amb la Carme per celebrar el Carnaval, ens disfressem, cantem i ens ho passem d'allò més bé!






FINS A SEMPRE LUKA!!!

En Luka se n'ha anat a viure a Geòrgia, el país d'on són els seus pares. Ens ha fet molta pena haver-nos d'acomiadar d'ell perquè és molt divertit i tots l'estimem. L'Alain ens porta de tant en tant notícies d'ell; ens diu que allà on viu ara fa molt de fred i que ens enyora força perquè som els seus amics. Tenim l'e-mail dels seus pares i ens posarem en contacte amb ell per a donar-li ànims i per a que ens expliqui coses d'ell i del lloc on viu. LUKA, T'ESTIMEM!!!



30 GENER, DIA DE LA PAU

El 30 de gener vam recordar la importància de la pau per a tota la Humanitat. Hem cantat cançons, hem parlat de la convivència pacífica a partir de situacions al pati i a l'aula i simbòlicament hem decorat les lletres de la PAU amb petons vermells després de pintar-nos els llavis. A la tarda, ens hem reunit tota l'escola fent una gran rotllana de la pau.





ANIVERSARIS DE GENER

Al gener, hem celebrat els aniversaris de la Marcel.la, en Shahjahan, l'Alain i en Sergi. PER MOLTS ANYS!!!



SORTIDA D'ART A CAIXAFÒRUM

El mural "Splat" de l'artista nordamericà Sol Lewitt que decora el hall de C.F., ens ha ajudat a entendre mitjançant l'observació, l'expressió oral, el moviment i el joc conceptes com "línia" i "color". L'activitat ha estat molt motivadora i interessant i hem gaudit i aprés a partir de l'art. 





TREBALLEM LA LÍNIA

Aprenem experimentant el concepte de línia ("ratlla", com diuen els nens) a partir de jocs al pati i dibuixant a la pissarra.




JA SABEM CORDAR-NOS LA BATA!

Al mati, pengem l'abric al penjador i els pollets que ens quedem a dinar a l'escola traiem la llibreta del menjador, el nino de fer la migdiada i el got si és dilluns; després entrem a l'aula i ens ajudem a posar-nos la bata: "botó, botonet entra dintre del foradet!"



SORTIDA AL PALAU DE LA MÚSICA

Tornant de Nadal, l'espectacle musical d'en Jan Titella ens va meravellar. Vam gaudir de les cançons i del so de la flauta travessera, del violoncel, del clarinet i de la flauta dolça. A la classe, després del pati ,ens relaxem escoltant la música i les cançons d'en Jan titella.