domingo, 18 de marzo de 2012

LA RUA DE CARNAVAL

Tots molt ben disfressats i preparats per anar a la rua del barri de l'escola. Estem molt il·lusionats amb les disfresses.



No hay comentarios:

Publicar un comentario