domingo, 27 de mayo de 2012

LA MONA DE PASQUA

Els Pollets, petits pastissers molt bufons amb els seus davantalets, van elaborar unes mones molt dolces. A la tarda, ens les vam menjar i vam fer força gresca...






No hay comentarios:

Publicar un comentario