P-3 ELS POLLETS
domingo, 27 de mayo de 2012
LA MONA DE PASQUA
Els Pollets, petits pastissers molt bufons amb els seus davantalets, van elaborar unes mones molt dolces. A la tarda, ens les vam menjar i vam fer força gresca...
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario