domingo, 27 de mayo de 2012

TEATRE: LA REINA DE LES FLORS

A la primavera, vam compartir una estona màgica amb els nens i nenes de Cicle Inicial assistint a l'obra de teatre "La reina de les flors" basada en el conte popular tan bonic titulat "Ditona".




No hay comentarios:

Publicar un comentario