P-3 ELS POLLETS
domingo, 27 de mayo de 2012
TEATRE: LA REINA DE LES FLORS
A la primavera, vam compartir una estona màgica amb els nens i nenes de Cicle Inicial assistint a l'obra de teatre "La reina de les flors" basada en el conte popular tan bonic titulat "Ditona".
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario