domingo, 8 de enero de 2012

FESTA DE NADAL A LA MUNTANYETA


El dia 22 de desembre vam acomiadar-nos gaudint del fabulós espectacle de màgia i dels entranyables pastorets dirigits per la Glòria, la mestra de religió. Tots vam ser protagonistes a l'escenari cantant molt bé  les boniques nadales que dirigien la Núria i en Jaume, els mestres de música. Després a la classe, els pollets vam fer l'esmorzar de Nadal menjant els boníssims torrons i neules que ens havia cagat el Tió. I què divertit brindar a la italiana amb el brindis de la Carme! Al pati, vam fer gatzara ballant i rient molt divertits.



































EL TIÓ DE NADAL ARRIBA A LA MUNTANYETA





A mitjans de desembre, el Tió va baixar des del Pirineu fins a Montjuïch, va ser un viatge molt llarg i va arribar molt cansat. Ens el vam trobar petit, petit i mort de gana al pati de l'escola. Els pollets, els elefants i els tigres li van donar molt menjar: galetes, fruita, pa i el petit Tió es va engreixar molt. L´últim dia d'escola, els nens i nenes li van cantar la seva cançó, li van picar amb els bastons i el Tió, agrait, els va cagar un deliciós esmorzar de Nadal: neules i torrons.