domingo, 8 de enero de 2012
FESTA DE NADAL A LA MUNTANYETA
EL TIÓ DE NADAL ARRIBA A LA MUNTANYETA
A mitjans de desembre, el Tió va baixar des del Pirineu fins a Montjuïch, va ser un viatge molt llarg i va arribar molt cansat. Ens el vam trobar petit, petit i mort de gana al pati de l'escola. Els pollets, els elefants i els tigres li van donar molt menjar: galetes, fruita, pa i el petit Tió es va engreixar molt. L´últim dia d'escola, els nens i nenes li van cantar la seva cançó, li van picar amb els bastons i el Tió, agrait, els va cagar un deliciós esmorzar de Nadal: neules i torrons.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)