Cada setmana li treiem una cama a la Vella Quaresma i, quan ja només li'n queden dues de les set que inicialment tenia, vol dir que ja han arribat les vacances de Pasqua. A la velleta li agrada que li cantem les seves cançons i ens fa algun regalet (guixos, contes, pel·lícules...) que busquem molt contents pel pati o a la classe. L'últim divendres ens va suggerir que pintéssim flors als vidres del passadís perquè ja havia arribat la primavera.
No hay comentarios:
Publicar un comentario