martes, 1 de mayo de 2012

LA VELLA QUARESMA

Cada setmana li treiem una cama a la Vella Quaresma i, quan ja només li'n queden dues de les set que inicialment tenia, vol dir que ja han arribat les vacances de Pasqua. A la velleta li agrada que li cantem les seves cançons i ens fa algun regalet (guixos, contes, pel·lícules...) que busquem molt contents pel pati o a la classe. L'últim divendres ens va suggerir que pintéssim flors als vidres del passadís perquè ja havia arribat la primavera.



No hay comentarios:

Publicar un comentario