P-3 ELS POLLETS
martes, 1 de mayo de 2012
FELICITATS, LUKA!
El 20 de març li vam escriure un e-mail a en Luka per felicitar-lo ja que feia 4 anys. La jèsica va ensenyar als pollets com escriure amb l'ordinador.
En Luka molt content ens va respondre i ens va enviar unes fotos seves.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario