martes, 1 de mayo de 2012

FELICITATS, LUKA!

El 20 de març li vam escriure un e-mail a en Luka per felicitar-lo ja que feia 4 anys. La jèsica va ensenyar als pollets com escriure amb l'ordinador.
En Luka molt content ens va respondre i ens va enviar unes fotos seves.



No hay comentarios:

Publicar un comentario