Hola pollets, aviat arribarà el dimecres i moure'm l'esquelet, ja, ja. També calcularem amb lacasitos ( perquè així es calcula més bé) i sortirem al pati ( si no plou) a dibuixar-nos com gegants amb guixos.
Ah us recordaré la canço última que us vaig ensenyar
Els polletes entren en fila darrera la gallina ( bis)
els pollets entren en fila darrera la gallina i també el gall
el gall fa kikiriki
la gallina diu coc-coc-coc
els pollets fan piu-piu-piu
Un altre dia posarem un enllaç amb la música val?
lunes, 14 de noviembre de 2011
viernes, 11 de noviembre de 2011
BENVINGUTS AL BLOC DELS POLLETS!
Sóc en Piu-Piu, la mascota dels Pollets, sóc un pollet molt rialler, m'agrada cantar i ballar. Tots els pollets m'abracen i em canten la meva cançó cada matí, se la saben molt bé!
Piu-Piu, Piu-Piu
i la classe és el seu niu.
Vine, et faré una abraçada!
Piu-Piu, Piu-Piu
sempre balla i sempre riu.
cap a casa l'has portat
i què bé que ho heu passat!
Cada cap de setmana sóc el convidat d'un pollet que se m'enduu cap a casa seva, dormo a la seva habitació, jugo amb les seves joguines. Els pollets em cuiden molt i fins i tot em regalen collarets que fan ells perquè saben que sóc molt presumit.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)