lunes, 14 de noviembre de 2011

Salutacions de part de la Carme

Hola pollets, aviat arribarà el dimecres i moure'm l'esquelet, ja, ja. També calcularem amb lacasitos  ( perquè així es calcula més bé) i sortirem al pati ( si no plou) a dibuixar-nos com gegants amb guixos.
Ah us recordaré la canço última que us vaig ensenyar

Els polletes entren en fila darrera la gallina ( bis)
els pollets entren en fila darrera la gallina i també el gall
el gall fa kikiriki
la gallina diu coc-coc-coc
els pollets fan piu-piu-piu

 Un altre dia posarem un enllaç amb la música val?

viernes, 11 de noviembre de 2011

BENVINGUTS AL BLOC DELS POLLETS!


Sóc en Piu-Piu, la mascota dels Pollets, sóc un pollet molt rialler, m'agrada cantar i ballar. Tots els pollets m'abracen i em canten la meva cançó cada matí, se la saben molt bé!
                                                       
                                                                  Piu-Piu, Piu-Piu
                                                                  i la classe és el seu niu.
                                                                  Vine, et faré una abraçada!
                                                                  
                                                                   Piu-Piu, Piu-Piu
                                                                   sempre balla i sempre riu.
                                                                   cap a casa l'has portat
                                                                   i què bé que ho heu passat!

Cada cap de setmana sóc el convidat d'un pollet que se m'enduu cap a casa seva, dormo a la seva habitació, jugo amb les seves joguines. Els pollets em cuiden molt i fins i tot em regalen collarets que fan ells perquè saben que sóc molt presumit.