I què monos convertits en pollets gràcies a les disfresses tan boniques que l'àvia de l'Arnau havia cosit.
martes, 1 de mayo de 2012
PROJECCTE DELS POLLETS
Des de mitjans de febrer fins a mitjans de març,vam desenvolupar el projeccte dels pollets. Hi ha fotos molt gracioses com aquestes: menjant blat de moro amb el bec com els pollets; aprenent a fer rodones al pati amb els guixos de la Vella Quaresma per després dibuixar en Piu-Piu de la tapa de l'àlbum del projeccte; enganxant closca d'ou després d'obsevar les diferents parts; preparant pintura al tremp amb guixos, rovell d'ou i cola per a pintar en Piu-Piu de la tapa. Vam treballar força durant tot el procés i també vam gaudir molt de l'esmorzar col·lectiu de la "cuina de l'ou", en el qual cada pollet portava un plat elaborat a casa seva per tastar. Ens ho vam menjar tot!
I què monos convertits en pollets gràcies a les disfresses tan boniques que l'àvia de l'Arnau havia cosit.
I què monos convertits en pollets gràcies a les disfresses tan boniques que l'àvia de l'Arnau havia cosit.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario