P-3 ELS POLLETS
martes, 1 de mayo de 2012
ANIVERSARIS D'EN PAU I D'EN MOAD
A l'abril van fer 4 anys en Pau i en Moad. Per mooolts anys!!! En Moad ben segur que es va quedar adormit a casa seva i és per això que no surt a les fotos. Ja li farem bufar les espelmes en un altre moment...
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario