martes, 1 de mayo de 2012

ANIVERSARIS D'EN PAU I D'EN MOAD

A l'abril van fer 4 anys en Pau i en Moad. Per mooolts anys!!! En Moad ben segur que es va quedar adormit a casa seva i és per això que no surt a les fotos. Ja li farem bufar les espelmes en un altre moment...




No hay comentarios:

Publicar un comentario