Felicitatats Pollets!!! Sou uns excel·lents actors i actrius de teatre amb una memòria prodigiosa. En Víctor també feia molt bé de Sant Jordi als assajos; però el dia de l'estrena es va posar malalt. Un divendres passarem la gravació per a que la pugui veure.
No hay comentarios:
Publicar un comentario