domingo, 27 de mayo de 2012

TEATRE DE P-3: LA LLEGENDA DE SANT JORDI

Felicitatats Pollets!!! Sou uns excel·lents actors i actrius de teatre amb una memòria prodigiosa. En Víctor també feia molt bé de Sant Jordi als assajos; però el dia de l'estrena es va posar malalt. Un divendres passarem la gravació per a que la pugui veure.























No hay comentarios:

Publicar un comentario