viernes, 23 de diciembre de 2011

BONES FESTES!

La Carme, l'Espe, la Jèsica i la Teresa us desitgem que passeu un bon Nadal i un feliç Any Nou 2012.


ANIVERSARIS DELS POLLETS

Aquest primer trimestre hem celebrat els aniversaris de l'Ian, de la Judit, d'en Diego, de l'Èric, de l' Aitor, d'en Mohcen, d'en Jordi i de l'Eudald. PER MOOOLTS ANYS!













ACTIVITATS A L'AULA

Confegim en Piu-Piu, la mascota dels pollets, mitjançant un collage de paper de diari i plomes.






Dibuixem l'arbre de la tardor.




Fem amb un moniato i escuradents un eriçó.




Observem i dibuixem cargols.





La Carme ens ensenya a representar la figura humana a partir del conte "El gegant de guix" i entusiasmats li diem: -Una altra vegada, una altra vegada!







Escoltem atents el conte de "La castanyera" i ens encanta la cançó i ballar la dansa en rotllana.






Dibuixem la figura humana pel racó dels vestits.




Dramatitzem el conte "El cargol i l'herbeta de poniol" i ens ho passem molt divertit! La Jèsica ha tingut una idea genial: la planta de la classe, encara que és menta, bé pot representar l'herbeta de poniol.

L'escarbat ( Alain), la granota (Víctor), l'esquirol (Nora), el gat (Bernat) i el ruc (Arnau) ajuden el cargol a arrencar l'herba de poniol que costa molt de desarrelar; però al final amb l'ajut de tots ho aconsegueixen. I què divertit rodolar tots plegats pel terra d'estirar tan fort!







La Carme sempre ens dóna de berenar. Aquesta tarda toca berenar de tardor: desemboliquem les nous per  fer trebalar els dits i alguns, per primera vegada, amb curiositat tastem unes nous boníssimes...




martes, 20 de diciembre de 2011

SORTIDA AL ZOO

Al zoo, els pollets vam visitar la granja on vam donar de menjar a les ovelles i a les cabretes. Desprès vam passejar amb el trenet descobrint molts animals salvatges i vam gaudir amb l'espectacle dels dofins. Havent dinat, vam anar a veure d'aprop elefants, girafes, zebres, goril·les, pingüins, óssos, foques, camells...No vam veure els lleons perquè estaven fent la migdiada, ni tampoc els cocodrils. L'animal, però, amb el qual vam riure més va ser l'hipopòtam, que ens va saludar obrint la seva impressionant bocota.