Tornant de Nadal, l'espectacle musical d'en Jan Titella ens va meravellar. Vam gaudir de les cançons i del so de la flauta travessera, del violoncel, del clarinet i de la flauta dolça. A la classe, després del pati ,ens relaxem escoltant la música i les cançons d'en Jan titella.
No hay comentarios:
Publicar un comentario