domingo, 18 de marzo de 2012

SORTIDA AL PALAU DE LA MÚSICA

Tornant de Nadal, l'espectacle musical d'en Jan Titella ens va meravellar. Vam gaudir de les cançons i del so de la flauta travessera, del violoncel, del clarinet i de la flauta dolça. A la classe, després del pati ,ens relaxem escoltant la música i les cançons d'en Jan titella.



No hay comentarios:

Publicar un comentario