En Luka se n'ha anat a viure a Geòrgia, el país d'on són els seus pares. Ens ha fet molta pena haver-nos d'acomiadar d'ell perquè és molt divertit i tots l'estimem. L'Alain ens porta de tant en tant notícies d'ell; ens diu que allà on viu ara fa molt de fred i que ens enyora força perquè som els seus amics. Tenim l'e-mail dels seus pares i ens posarem en contacte amb ell per a donar-li ànims i per a que ens expliqui coses d'ell i del lloc on viu. LUKA, T'ESTIMEM!!!
No hay comentarios:
Publicar un comentario