domingo, 18 de marzo de 2012

CARNAVAL A LA MUNTANYETA

Movem l'esquelet amb la Carme per celebrar el Carnaval, ens disfressem, cantem i ens ho passem d'allò més bé!






No hay comentarios:

Publicar un comentario