domingo, 18 de marzo de 2012

30 GENER, DIA DE LA PAU

El 30 de gener vam recordar la importància de la pau per a tota la Humanitat. Hem cantat cançons, hem parlat de la convivència pacífica a partir de situacions al pati i a l'aula i simbòlicament hem decorat les lletres de la PAU amb petons vermells després de pintar-nos els llavis. A la tarda, ens hem reunit tota l'escola fent una gran rotllana de la pau.





No hay comentarios:

Publicar un comentario