El dia 22 de desembre vam acomiadar-nos gaudint del fabulós espectacle de màgia i dels entranyables pastorets dirigits per la Glòria, la mestra de religió. Tots vam ser protagonistes a l'escenari cantant molt bé les boniques nadales que dirigien la Núria i en Jaume, els mestres de música. Després a la classe, els pollets vam fer l'esmorzar de Nadal menjant els boníssims torrons i neules que ens havia cagat el Tió. I què divertit brindar a la italiana amb el brindis de la Carme! Al pati, vam fer gatzara ballant i rient molt divertits.
No hay comentarios:
Publicar un comentario