Al mati, pengem l'abric al penjador i els pollets que ens quedem a dinar a l'escola traiem la llibreta del menjador, el nino de fer la migdiada i el got si és dilluns; després entrem a l'aula i ens ajudem a posar-nos la bata: "botó, botonet entra dintre del foradet!"
No hay comentarios:
Publicar un comentario