domingo, 18 de marzo de 2012

JA SABEM CORDAR-NOS LA BATA!

Al mati, pengem l'abric al penjador i els pollets que ens quedem a dinar a l'escola traiem la llibreta del menjador, el nino de fer la migdiada i el got si és dilluns; després entrem a l'aula i ens ajudem a posar-nos la bata: "botó, botonet entra dintre del foradet!"



No hay comentarios:

Publicar un comentario