domingo, 18 de diciembre de 2011

SORTIDA DE TARDOR A MONTJUICH.













El nostre primer esmorzar a l'aire lliure va ser tot un èxit: "primer de tot, el tovalló". Després vàrem jugar al parc i vam gaudir de la tardor rabassant fulles seques, com diu l'Espe amb el seu colorit mallorquí.

No hay comentarios:

Publicar un comentario