P-3 ELS POLLETS
domingo, 18 de diciembre de 2011
SORTIDA DE TARDOR A MONTJUICH.
El nostre primer esmorzar a l'aire lliure va ser tot un èxit: "primer de tot, el tovalló". Després vàrem jugar al parc i vam gaudir de la tardor rabassant fulles seques, com diu l'Espe amb el seu colorit mallorquí.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario