lunes, 14 de noviembre de 2011

Salutacions de part de la Carme

Hola pollets, aviat arribarà el dimecres i moure'm l'esquelet, ja, ja. També calcularem amb lacasitos  ( perquè així es calcula més bé) i sortirem al pati ( si no plou) a dibuixar-nos com gegants amb guixos.
Ah us recordaré la canço última que us vaig ensenyar

Els polletes entren en fila darrera la gallina ( bis)
els pollets entren en fila darrera la gallina i també el gall
el gall fa kikiriki
la gallina diu coc-coc-coc
els pollets fan piu-piu-piu

 Un altre dia posarem un enllaç amb la música val?

No hay comentarios:

Publicar un comentario