Al zoo, els pollets vam visitar la granja on vam donar de menjar a les ovelles i a les cabretes. Desprès vam passejar amb el trenet descobrint molts animals salvatges i vam gaudir amb l'espectacle dels dofins. Havent dinat, vam anar a veure d'aprop elefants, girafes, zebres, goril·les, pingüins, óssos, foques, camells...No vam veure els lleons perquè estaven fent la migdiada, ni tampoc els cocodrils. L'animal, però, amb el qual vam riure més va ser l'hipopòtam, que ens va saludar obrint la seva impressionant bocota.
No hay comentarios:
Publicar un comentario