domingo, 18 de diciembre de 2011

CASTANYADA 2011.

La castanyera va baixar de la muntanya amb el seu cistell ple de castanyes i ens va explicar el divertit conte "castanyes i cargols amb banyes". Els pollets vam escoltar molt atents i després vàrem ballar i cantar molt alegres la cançó de la castanyera. De tan bé que ho vàrem fer, la castanyera ens va regalar unes castanyes torrades boníssimes. A la tarda, semblàvem castanyers i castanyeres de debò de tan ben disfressats com anàvem!










No hay comentarios:

Publicar un comentario