Confegim en Piu-Piu, la mascota dels pollets, mitjançant un collage de paper de diari i plomes.
Dibuixem l'arbre de la tardor.
Fem amb un moniato i escuradents un eriçó.
Observem i dibuixem cargols.
La Carme ens ensenya a representar la figura humana a partir del conte "El gegant de guix" i entusiasmats li diem: -Una altra vegada, una altra vegada!
Escoltem atents el conte de "La castanyera" i ens encanta la cançó i ballar la dansa en rotllana.
Dibuixem la figura humana pel racó dels vestits.
Dramatitzem el conte "El cargol i l'herbeta de poniol" i ens ho passem molt divertit! La Jèsica ha tingut una idea genial: la planta de la classe, encara que és menta, bé pot representar l'herbeta de poniol.
L'escarbat ( Alain), la granota (Víctor), l'esquirol (Nora), el gat (Bernat) i el ruc (Arnau) ajuden el cargol a arrencar l'herba de poniol que costa molt de desarrelar; però al final amb l'ajut de tots ho aconsegueixen. I què divertit rodolar tots plegats pel terra d'estirar tan fort!
La Carme sempre ens dóna de berenar. Aquesta tarda toca berenar de tardor: desemboliquem les nous per fer trebalar els dits i alguns, per primera vegada, amb curiositat tastem unes nous boníssimes...
No hay comentarios:
Publicar un comentario