Sóc en Piu-Piu, la mascota dels Pollets, sóc un pollet molt rialler, m'agrada cantar i ballar. Tots els pollets m'abracen i em canten la meva cançó cada matí, se la saben molt bé!
Piu-Piu, Piu-Piu
i la classe és el seu niu.
Vine, et faré una abraçada!
Piu-Piu, Piu-Piu
sempre balla i sempre riu.
cap a casa l'has portat
i què bé que ho heu passat!
Cada cap de setmana sóc el convidat d'un pollet que se m'enduu cap a casa seva, dormo a la seva habitació, jugo amb les seves joguines. Els pollets em cuiden molt i fins i tot em regalen collarets que fan ells perquè saben que sóc molt presumit.
No hay comentarios:
Publicar un comentario