viernes, 11 de noviembre de 2011

BENVINGUTS AL BLOC DELS POLLETS!


Sóc en Piu-Piu, la mascota dels Pollets, sóc un pollet molt rialler, m'agrada cantar i ballar. Tots els pollets m'abracen i em canten la meva cançó cada matí, se la saben molt bé!
                                                       
                                                                  Piu-Piu, Piu-Piu
                                                                  i la classe és el seu niu.
                                                                  Vine, et faré una abraçada!
                                                                  
                                                                   Piu-Piu, Piu-Piu
                                                                   sempre balla i sempre riu.
                                                                   cap a casa l'has portat
                                                                   i què bé que ho heu passat!

Cada cap de setmana sóc el convidat d'un pollet que se m'enduu cap a casa seva, dormo a la seva habitació, jugo amb les seves joguines. Els pollets em cuiden molt i fins i tot em regalen collarets que fan ells perquè saben que sóc molt presumit.

                                              

               

No hay comentarios:

Publicar un comentario